Top

FAQ

Op deze pagina vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen aan USBTotaal. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.


1. Wat is de verwachte levertijd?
De verwachte levertijd kan per artikel verschillen. Bij elk artikel staat vermeld wat de verwachte levertijd is. Bij een artikel dat op voorraad is staat een verwachte levertijd van 1-2 werkdagen. Sommige artikelen zijn niet op voorraad maar zijn al onderweg vanuit de fabriek, hier staat dan 5-7 werkdagen. Bij artikelen die los bij de fabriek worden besteld, denk hierbij aan de hoge capaciteiten, dan staat daar 10-12 werkdagen vermeld.

2. Waarom hebben sommige artikelen een verwachte levertijd van 10-12 werkdagen?
Sommige artikelen zijn dusdanig aan prijsschommelingen onderhevig dat wij deze niet op voorraad hebben liggen om voor u als klant het artikel voor de beste prijs te kunnen leveren. Doorgaans is de levertijd korter dan 12 werkdagen.

3. Hoe verzenden jullie de usb-sticks?
Afhankelijk van de dikte van de usb-stick dan wel van de verpakking versturen wij de usb-sticks in een dikke bubbeltjes enveloppe of als een pakketje. Bij elk artikel staan de verzendkosten aangegeven beginnend bij € 2,50 voor brievenbuspost en € 4,95 voor de pakketpost.

4. Op welke dagen bezorgen jullie de usb-sticks?
De bezorging geven wij uit handen aan de PostNL of de DHL. Bij een pakket kunt u er van uit gaan dat de bezorging op elke dag van de week plaats kan vinden, behalve de zondag. Met brievenbuspost dient u er rekening mee te houden dat er op maandag geen post bezorgt wordt. Om deze reden zou het zo maar kunnen zijn dat als u op vrijdag aan het einde van dag een bestelling bij ons plaatst dat u die helaas pas dinsdag in huis heeft.

5. Hoe lang heb ik garantie op jullie usb-sticks?
De minimale garantietermijn is 1 jaar, maar bij sommige usb-sticks wordt een langere fabrieksgarantie gegeven.

6. Ik wil aanspraak maken op de garantie. Hoe doe ik dat?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met uw product dan dient u eerst een e-mail met uitgebreide omschrijving te sturen naar info@usbtotaal.nl. Wij zullen dan eerst kijken of wij uw probleem op kunnen lossen. Lukt dit niet, dan stuurt u op ons verzoek het product aan ons retour, het adres vindt u hier. Na ontvangst controleren wij het product en zal deze ter reparatie en extra controle naar de fabriek gaan. Afhankelijk van hun uitslag krijgt u of het product gerepareerd retour of u krijgt van ons een nieuwe.